Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

Όοοοοοοοοοοοοοτι να 'ναι....

Το σώμα επέστρεψε παιχνιδοχορευτιάρικο κι έχει όρεξη για πλάκες κι οτινανιστικές κουβέντες...Για του λόγου το αληθές λοιπόν θέλω να αφιερώσω τα παρακάτω στιχάκια που, γεννήθηκαν στο μυαλό μου σήμερα το πρωί καθώς περίμενα στην ουρά για να πληρώσω τον λογαριασμό του ΟΤΕ,στο πιο ξεχωριστό κομμάτι μου που πάντα με κάνει να γελάω με το έξυπνο κι αστείρευτο χιούμορ του...Ιδού λοιπόν τι είπε ο ποιητής...

Είσαι το φεγγάρι
κι εγώ είμαι ο ήλιος
είσαι το γαλόπουλο
κι εγώ ο Μπαρμπα-Μπίλιος....

Εγώ είμαι το σκαθάρι
κι εσύ είσαι το τέζα
είμαι η πατάτα
κι εσύ είσαι η φριτέζα

Εσύ είσαι ο Ταρζάν
κι εγώ είμαι η τσίτα
εσύ είσαι ο γύρος
κι εγώ είμαι η πίτα

Εσύ είσαι το τσίπουρο
κι εγώ είμαι ο μεζές
εσύ είσαι η πόρτα
κι εγώ ο μεντεσές....

Ναι ξέρω ότι είναι εντελώς καμμένα...αλλά τι να κάνουμε...

χιχι

Σας διαβάζω όλους συχνά...Δεν σας ξεχνάω....

Φιλιά σε όλους...





3 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Πολύ κεφάτη επέστρεψες και κάτι μου λέει πως ετοιμάζεις βαλτσες για διακοπές ή κάνω λάθος;

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Λάθος λύκε μου...
Διακοπές φέτος δεν προβλέπονται καθόλου...αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να είμαι κεφάτη...

:-)

Balidor είπε...

Είναι Μπίλλιος ή Μπρίλλιος;;;

ΟΕΟΟΟΟΟΟΟΟ ;;;;