Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Το γκρινιάζειν εστί φιλοσοφείν!!!

Χαμηλωμένα μάτια,χέρια ακουμπισμένα στα μαγουλάκια,γόνατα κοντά στο στήθος...Τα μαλλιά μπροστά στο πρόσωπο σε μια προσπάθεια να κρύψουν το βλέμμα από τους άλλους..Αναιπαίσθητο κούνημα του κορμιού μπρος-πίσω...Σημάδια θυμού και στη δική μου περίπτωση. . .επερχόμενης γκρίνιας!!!
Λένε πως είμαι γκρινιάρα ή όπως ο καλός μου με έχει βαφτίσει χαιδευτικά(παρηγοριά στον άρρωστο αν θέλετε τη γνώμη μου,διότι όπως και να το πεις η ουσία δεν αλλάζει)γκρινιαρόγατο...Είναι εκείνες οι ώρες που νιώθω πως μου φταίνε όλα ή μάλλον για την ακρίβεια δεν ξέρω τι από όλα μου φταίει...Ή σε καταστάσεις πίεσης που ξέρω τι με επηρεάζει αλλά λόγω διάφορων παραγόντων δεν μπορώ να το συζητήσω(όπως θα ήθελα)με αποτέλεσμα να βράζω στο ζουμάκι μου σε χαμηλή φωτιά για να δέσει η σάλτσα μου καλύτερα...Όπου σάλτσα η χάλια διάθεσή μου που δεν με αφήνει ήσυχη να ευχαριστηθώ το καφεδάκι μου στην αγκαλιά του παρά μου τραβάει το φορεμά για να μην με αφήσει να ηρεμήσω...
Οι παράγοντες που επηρεάζουν τον βαθμό γκρίνιας μου δεν είναι η αποτυχημένη βαφή των μαλλιών μου,ούτε η μόδα που προστάζει φέτος παπούτσια με ψηλό τακούνι στα οποία δεν δύναμαι να ισορροπήσω πόσο μάλλον να περπατήσω...Δεν γκρινιάζω για την υψηλή τιμή της φιάλης στα κέντρα της παραλιακής..πάω στο κουτουκάκι και πίνω ένα κιλό κρασάκι και νιώθω βασίλισσα...Δεν γκρινιάζω επειδή το budget μου δεν αρκεί για να πάρω τη νέα τσάντα της benetton...θα πάρω την απομιμησή της από τη λαική και θα πω κι ευχαριστώ...
Γκρινιάζω όταν νιώθω ότι κάνω πράγματα και δεν αναγνωρίζονται..όταν κάνεις κάτι για να βοηθήσεις και διαπιστώνεις ότι θεωρείται απλά δεδομένο...Όχι δεν ζητάω υλικά ανταλλάγματα...αρκούν μία αγκαλιά κι ένα ευχαριστώ...μία γλυκιά κουβέντα...ένα χάδι..Σαφώς και υποστηρίζω την παροιμία "κάνε το καλό και ρίξτο στο γυαλό"αλλά πουθενά δεν θυμάμαι να λέει ότι θα το πετάξει ο άλλος τον οποίο βοήθησες...
Όπως έχω πει άπειρες φορές είμαι ένας παράξενος και δύσκολος άνθρωπος με τις καλές και τις άσχημες πλευρές μου...Τουλάχιστον προσπαθώ να βοηθάω..Σίγουρα κάνω λάθη και γκρινιάζω άπειρες φορές...αλλά αγαπάω πολύ και παντοτινά!!!

Τα φιλιά μου σε όλους σας με καραμελένιες ευχές για καλό σαββατοκύριακο χωρίς γκρίνιες!!!!

4 σχόλια:

elizaki είπε...

pragmatika to na min anagnorizontai kapoies prakseis sou kai na pernane sto ntoukou einai isws apo ta pio asxima pragmata... eidika otan prosferesai na tsakisteis gia ton allon kai sou rixnei akiro kai oute ena afxaristw 'i mia glikia kouventa(proswpiki empeiria:p)

Balidor είπε...

Τς τς τς τς,
πάλι γκρίνια;
Χαχαχαχα, πλάκα κάνω!

Τελικά το φιλοσόφησες το θέμα,
και ίσως να έχεις δίκιο, χέχ!

Unknown είπε...

nai re gamwto kai mia kalh kouventa apo ton allon arkei... h estw mia mikroula, elaxisth praksi pou tha deixnei to 'euxaristw'...
filiaa kai kalimeres :)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Elizaki:καλή μου πραγματικά είναι άσχημο και σε κάνει να νιώθεις απαίσια τόσο με τον εαυτό σου όσο και με τον άλλο!!!Την καλημέρα μου!!!

@Balidor:το φιλοσόφησα γκρινιάζοντας!!!χεχε

@Strange little girl:Μια καλή κουβέντα..Μια γλυκιά κουβέντα!!!Είναι τόσο απλό και το κάνουμε τόσο σύνθετο ρε γαμώτο!!!

:-)))