Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

ΑΦΕΘΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ

Στην εποχή του οργασμού της τεχνολογίας και της υπερπροσφοράς των αγαθών,ο άνθρωπος σπάνια χαμογελά πραγματικά…Η μόνη του ενασχόληση και πηγή χαράς είναι το να ασχολείται με τα «κοινωνικά σχόλια» ή κατά κόσμον: το κουτσομπολιό…

Πού πήγε και με ποιον(το κυριότερο στοιχείο για έναν κοινωνικό σχολιαστή) η κόρη του γείτονa ,τι αυτοκίνητο πήρε ο άντρας της εξαδέλφης Μαρίας,αν φόρεσε σκουλαρίκι ο γιός του Μπάμπη του σουβλάτζη και άλλα πολλά...

Για ποιον λόγο όμως γίνονται όλα αυτά;Μα φυσικά για να αισθανθούμε ανώτεροι από τους υπόλοιπους..Είτε γιατί έχουμε περισσότερα λέφτα,είτε γιατί έχουμε καλύτερο αυτοκίνητο,είτε γιατί το παιδί μας πήρε πιο υψηλούς βαθμούς στο σχολείο, ακόμα και γιατί η γάτα ή ο σκύλος μας μασάνε με περισσότερο στύλ από τα υπόλοιπα κατοικίδια…

Νιώθουμε όμως πραγματικά καλύτερα έτσι;ΟΧΙ…Το κένο υπάρχει και μεγαλώνει όλο και περισσότερο…Έχουμε καταντήσει άλογα σε μια τρελή κούρσα ταχύτητας για την κατακτηση του έπαθλου της πιο μίζερης ζωής..γιατί μόνο μίζερη μπορεί να είναι μία τέτοια ζωή…Μια ζωή χωρίς έρωτα,χωρίς πάθος,χωρίς φίλους…

Αφήσαμε πίσω μας το γέλιο και την χαρά που προσφέρουν οι ουσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις..Ξεχάσαμε τα ηλιοβασιλέματα και τα μεθυσμένα δειλινά…τα τραγούδια με την παρέα στα κουτούκια και τα τσιμπολογήματα των ποπ-κορν στα θερινά σινεμά…Λησμονήσαμε το πώς είναι να σε τιμούν με την παρουσία και την καλή τους διάθεση οι φίλοι σου στα γενέθλιά σου…

Με λένε ρομαντική…αλλά δεν με νοιάζει γιατί εγω ΖΩ!!!Ζω την δική μου ζωή και όχι αυτή που μου προσφέρει η πανάκριβη LCD τηλεόρασή μου…Ακούω τον δικό μου οργασμό όταν κάνω έρωτα και όχι της ξανθιάς πρωταγωνίστριας της καθημερινής σείρας των επτά και δέκα..Βγαίνω,πίνω,διασκεδάζω,κλαίω,τσακώνομαι,ερωτεύομαι και κρατάω την φλόγα ζωντανή…

Γι’αυτό σας λέω…Αφεθείτε να χαρείτε την ζωή…κι αφήστε και τον γείτονα καθώς και την εξαδέλφη Μαρία να χαρούν τις δικές τους…Μην μιζεριάζετε και μην μαραζώνετε χωρίς λόγο…Αγαπήστε,κάντε έρωτα…Μην πολεμάτε τον ίδιο σας τον εαυτό…

Αύριο ξυπνήστε και ανοίξτε το παράθυρο να καλωσορίσετε τον πρωινό ήλιο…πείτε καλήμερα στον διπλάνο σας(δεν φορολογείστε γι’αυτό),φτιάξτε τον πιο νόστιμο καφέ για σας και για όσους αγαπάτε και ξεκινήστε την μέρα σας με χαμόγελο…και θα δείτε ότι θα χαμογελάτε κάθε μέρα…Και να θυμάστε ότι συναρπαστική ή όχι την ζωή την κάνουμε εμείς οι ίδιοι…Κλείστε το χαζοκούτι και ζείστε την δική σας…απλά και ανθρώπινα…

13 σχόλια:

o geros είπε...

Με αυτό το ζεϊμπέκικο σου δίνω τη δική μου απάντηση...
http://www.youtube.com/watch?v=1kHxb6OCq6E

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΟ ΠΟΣΤΑΚΙ...

ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ 'ΧΟΥΜΕ

glastroula είπε...

Παράξενο! Κι εγώ κι εσύ και η http://nant-thoughts.blogspot.com/
μπήκαμε την ίδια περίοδο! Σε διαβάζω και νομίζω ότι συμφωνώ. Μου αρέσει πολύ η αισιοδοξία που εκπέμπεις και είναι κάτι που μου λείπει. Καλώς ήρθες κι εσύ!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ...:-)

Nant είπε...

Μ αρεσει πολυ η τελευταια σου παραγραφος!Αυτο ειναι αισιοδοξια,και αυτο θελω να εχω στην ζωη μου!Ελπιζω να το πετυχαινεις και εσυ καθε μερα! :)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΟ ΜΟΥ...
ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ...

:-)

Balidor είπε...

Απλά και ανθρώπινα :)

πάντα κανουμε τα απλά δύσκολα ρε γμτ !

Nant είπε...

και γω ετσι φροντιζω να ξεκιναω..με ενα χαμογελο..!

και κατι αλλο..αν μπορεις βεβαια,θα ηθελα να σε ρωτησω καποια πραγματα για τα blog,γιατι ειμαι καινουργια και γω,και δεν ξερω πολλα!Σχετικα με την διαμορφωση τους κτλ.
Αν μπορεις να βοηθησεις θα το εκτιμουσα πολυ!
thanx εκ των προτερων! :)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

BALIDOR EXEIΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ :-)

ΝΑΝΤΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ...ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ :-)

Αποψη είπε...

Όμορφη αισιόδοξη άποψη για την ζωή! Άλλωστε τα απλά πράγματα, οι λεπτομέρειες μας κάνουν αυτυχισμένους. Και συνήθως αυτά δεν αξίζουν (εκτός κι αν είναι ένα μονόπετρο 30 καρατίων).
Συνέχισε να μας παρακινείς και να μας εμπνέεις...

RaZzMaTaZz είπε...

Σε παρέσυρε ο άτιμος στα λαγούμια του blogging για τα καλά, έτσι; Καλά έκανε, γιατί χρειαζόμαστε λίγα απ' τα θετικά σου vibes εδώ πέρα!!!

Άντε και καλά ποστς μικρό μου!!!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΑΠΟΨΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΣ...ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ...:-)

RAZZ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΕΙΣΧΩΡΗΣΗ ΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΛΑΓΟΥΜΙΑ ΤΟΥ BLOGOΧΩΡΙΟΥ...:-)

Unknown είπε...

Αν άλλος αθός ανοίξει
τα δροσερά του πέταλα,
κόκκινα και μεταξένια,
τραγούδι θ' αρχινίξει.

Πες τα κι εσύ, να τα πω κι εγώ. ;P