Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Ένα παγωμένο χειμωνιάτικο βράδυ η φίλη μου η RAZZ είχε την φαεινή ιδέα να συνεχίσω το έργο που εκείνη είχε ξεκινήσει…Καθότι ήταν φοιτήτρια στην Πάτρα έγραψε τις ιστορίες των Κτελ ΑΧΑϊΑΣ…Μου πρότεινε λοιπόν να γράψω τις ιστορίες των Κτελ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ,αφού όπως σας έχω ήδη πει σπουδάζω στη Λάρισα…Το τόλμησα λοιπόν και ιδού η πρώτη ιστορία…

ΕΙΡΗΝΗ

Η νύχτα με αγκαλιάζει προστατευτικά, όπως η μάνα το μουσκεμένο από τη βροχή παιδί της...Κοιτάω το σκοτεινό ουράνιο θόλο κι εκείνος μου κλείνει συνωμοτικά το μάτι..Με σπρώχνει στην τρέλλα και την απερισκεψία κι όμως ξαφνικά φαντάζει το πιο λογικό πράγμα στο κόσμο τούτο..Θυμάμαι την έκφραση των ματιών σου την στιγμή που μου λένε σ’αγαπώ και παίρνω τη μεγάλη απόφαση ..Σβήνω τις χρυσαφένιες φλόγες των κεριών και βγαίνω από το σπίτι..Το βραδινό αεράκι χαιδεύει ευχάριστα το πρόσωπό μου…Φτάνω στα κτελ που ευτυχώς είναι αρκετά κοντά κι έτσι δεν προλαβαίνει η δειλία να με κάνει έρμαιό της..Μέχρι να φτάσω στο χώρο έκδοσης των εισιτηρίων ο εαυτός μου παλεύει με το εγώ μου..Ολόκληρη λογομαχία έχουν στήσει μέσα στο μυαλό μου και τους φωνάζω να σκάσουν γιατί την απόφαση θα την πάρει η καρδιά μου και μόνο…Κι αυτή με τη σειρά της με σπρώχνει μπροστά…Ζητάω από την υπάλληλο ένα φοιτητικό,για να δικαιολογήσω την τρέλλα μου,εισιτήριο και κατευθύνομαι προς το γραφικό καφενείο που έχει κάθε επαρχιακό κτελ που σέβεται τον εαυτό του….Χρειάζομαι οπωσδήποτε ένα δυνατό καφέ..Το δυνατό άρωμά του με αναζωογονεί και με επαναφέρει στην πραγματικότητα…Στην δική μου πραγματικότητα.Εκεί που το μόνο που βλέπω είναι τα μάτια σου…Οπότε ότι θυσία και να κάνω φαντάζει ασήμαντη...

Φωνάζουν από τα μεγάφωνα ότι το λεωφορείο μου αναχωρεί…Ηρθε η ώρα αγάπη μου…Κάθομαι και επιτέλους ξεκινάω…Με συντροφιά τις μελωδίες μου διασχίζω τα χιλιόμετρα το ένα μετά το άλλο…Τα χιλιόμετρα που εδώ και χρόνια έμαθα πως δεν χωρίζουν αλλά αν το θέλεις πραγματικά ενώνουν…Προσπαθώ να μαντέψω την έκφρασή σου όταν θα ανοίξεις την πόρτα…Πλέκω διάφορα σενάρια στο μυαλό μου το ένα πιο τρυφερό από το άλλο…Ο ελεγκτής με επαναφέρει στην πραγματικότητα κι εγώ ζώντας στο δικό σου κόσμο δίνω κατά λάθος την φωτόγραφία σου…

14 σχόλια:

Balidor είπε...

Ιστορίες "ταξιδιάρικες" εεε;
Χεχεχεχε,

Κι εγω θα φτιάξω τις ιστορίες την καθημερινής οτινά'νε τρέλας :)

Ζήλειααααααααααααααααααα !!!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ....
ΟΚ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΒΑΛΙΔΟΡΑΚΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΟΙΠΟΝ....

:-)

Ανώνυμος είπε...

Pote KTEL.Mono treno.Kai oi istories me treno sigoyra metrane perissotero :P

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Ποιητική αδεία ρε Fingo...ο καθένας όπως βολεύεται και όπως το πλάθει μέσα στο κεφάλι του...Εγώ σας δίνω το έναυσμα κι εσείς πάρτε αμπάριζα και βγείτε...

:-)

Αποψη είπε...

και μετά και μετά;;;
(καλως ήρθες κοριτσάκι μου! Αλλά ...και μετά και μετά;;;)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Έρχεται το μετά Άποψη καλή μου...

Καλως σας βρήκα...

:-)

PANOS είπε...

Συμφωνώ με το φίλο fingo.Το τρένο προσφέρεται για απίστευτες καταστάσεις. Άλλες πολύ όμορφες και άλλες άσχημες και ανάποδες....
Παρεπιπτώντως έχεις πολύ γλαφυρό τρόπο γραφής που αξίζει... Συνέχισε έτσι.

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Φίλε Πάνο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και καλώς μας ήρθες...Εύχομαι να τα λέμε συχνά...

:-)

o geros είπε...

Πολύ όμορφο κείμενο! Ποιητικό! Μπράβο, ερωτευμενάκι! Όλα να είναι καλά! Αναμένουμε και το «μετά» που γράφει και η αποψη...

PANOS είπε...

Ανταποδίδω το ευχαριστώ και ελπίζω και γω από τη μεριά μου να τα λέμε να τα λέμε συχνά.

Ανώνυμος είπε...

polu omorfh istorioula! alla pio wraia ola osa ais8an8hkes k skeftosoun...

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@gero μου εύχομαι να σε ανταμείψει το μετά και να μην σε απογοητεύσω...και έπεται και η απαντησή μου στο παιχνιδάκι που με προ(σ)κάλεσες...

@panos είμαι απόλυτα σίγουρη ότι θα τα λέμε συχνότατα...

@f χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κι εύχομαι να έχουμε νέα κι από σένα συχνά...Καλώς μας ήρθες...

:-)

Evirules είπε...

Είδες τι όμορφες ιστορίες που εμπνέουν τα κτελ Θεσσαλίας;;(αν δεν παινεψεις το σπιτι σου...χεχεχε)Πολύ καλή ιστορία!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Χε χε ...όντως...Εύχομαι να σε ανταμείψει κι η συνέχεια...
Καλώς μας ήρθες κι εσύ καμπίσιο μου...

:-)