Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ...ΠΟΥ ΠΑΩ....

Αφήνω για λίγο τις ιστορίες των ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ προκειμένου να απαντήσω στην πρό(σ)κληση του γέρου…Μου τέθηκαν λοιπόν οι παρακάτω ερωτήσεις στις οποίες έσπευσα να απαντήσω…

-Γιατί κλαις;

Για να ξεσπάω..

-Γιατί δεν κλαις;

Γιατί κάποιες στιγμές νιώθω ότι δεν αξίζει…

- Πού είναι ο βάλτος;

Στο τέλος των ονείρων μου…

Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;

Είναι αόρατος και βρίσκεται παντού…

- Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;

Τη συναντώ κάθε φορά που με ξαφνιάζω,οπότε συνεχίζω να με ψάχνω μπας και μ’ανακαλύψω…

- Περιφρονείς κάτι;

Αυτούς που δεν κάνουν όνειρα…Και ακόμη περισσότερο αυτούς που κάνουν όνειρα και δεν προσπαθούν γι’αυτά….

- Θα ερωτευόσουν για πάντα;

Είμαι ήδη ερωτευμένη και θα προσπαθήσω να κρατήσω τη φλόγα αναμμένη για πάντα…

- Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;

Γιατί έχουν ήδη πουληθεί οι δημιουργοί τους…

- Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;

Αν πρόκειται όντως για τέχνη τότε ναι…

- Do you remember revolution?

Yes, but I don’t see another….

- Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου;

Όχι γιατί το ωροσκόπιό μου όλο δύσκολα μου βάζει…

-Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ' τον πάγο;

Αν η γιαγιά μου είχε ρόδες,θα ήταν τελικά πατίνι;;;

- Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;

Όχι θα καθόμουν να με πιάσει…

- Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ΄το νόμο;

Σαφώς και όχι…

- Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ΄την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;

Αν είχα το χέρι σου να με ζεσταίνει…

-Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλέρ;

Όχι γιατί πολύ απλά θα τον διαδεχτεί κάποιος άλλος, οπότε το μόνο που θα καταφέρω θα είναι να παχύνω από τα χιλιάδες εκλέρ που θα έχω φάει…Η λύση βρίσκεται στο μυαλό μας…

-Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ΄αστέρια;

Μόνο αν ήσουν ικανός να τα διακρίνεις…

- Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;

ΌΧΙ…θα έπινα νερό από τα χείλη σου και θα χαμογελούσα…

….και δίνω τη σκυτάλη με τη σειρά μου στον Balidor και στον Pano...

Mε τις υγείες σας λοιπόν κύριοι…

14 σχόλια:

PANOS είπε...

Έξυπνες οι απαντήσεις, αλλά ακόμα πιο έξυπνες οι ερωτήσεις, αφού σηκώνουν διαφόρων ειδών απαντήσεις αναλόγως την οπτική γωνία του ερωτηθέντος....

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Pano και μένα μ'άρεσαν τρομερά οι ερωτήσεις...όσο για τις απαντήσεις έβαλα απλά ότι μου ήρθε πρώτο στο μυαλό...Είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις πιστεύω σε αυτού του είδους τις ερωτήσεις...Περιμένουμε τις δικές σου λοιππόν...

:-)

Balidor είπε...

Πολύ έξυπνες απαντήσεις ....

:)

Για να ιδούμε....

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Χίλια ευχαριστώ Βαλιδοράκο..Περιμένω τις δικές σου απαντήσεις λοιπόν καθώς και του Panou...

:-)

Unknown είπε...

Πολύ όμορφο το blog σου!
Πέρασα για μια καλησπέρα αλλά θα τα λέμε στο εξής.

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια...Η πόρτα μου πάντα ανοιχτή θα είναι..

:-)

Shadowface είπε...

¨Ωραίες απαντήσεις έχουν ροή αν κ οι ερωτήσεις δεν έχουν!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Οι ερωτήσεις είναι όντως λίγο οτινανιστικές αλλά μ'άρεσαν πολύ γι'αυτό και απάντησα...Χαίρομαι που μ'επισκέφτηκες εύχομαι να τα λέμε συχνά...

:-)

o geros είπε...

Περισσότερο εκτιμώ το ότι απάντησες αμέσως και χωρίς δεύτερη σκέψη! Πηγαίος αυθορμητισμός, απόλυτα ειλικρινής. Το τεστ είναι μάλλον ψυχολογικό και οι απαντήσεις σου προδίδουν ένα άνθρωπο που πολύ χαίρομαι που τον γνώρισα! (εδώ μέσα, ε;)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Να 'σαι καλά γεράκο..

Χίλια ευχαριστώ

:-)

thesikaleon είπε...

πολύ καλό blog
μόλις το ανακάλυψα
για αρχή απλά καλησπέρες...

thanasis είπε...

Αυτό μου άρεσε:
"Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»; Γιατί έχουν ήδη πουληθεί οι δημιουργοί τους…"
όμορφο το blog σου.. και με γούστο!
Καλησπέρες :)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΙΟ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ

:-)

thanasis είπε...

Πέρασα να πω Χρόνια πολλά και Χριστός ανέστη. Να περνάς καλά :)