Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Κατά μάνα κατά κύρη...

Το Σώμα επιστρέφει με μία ακόμα συναρπαστική περιπέτεια από την ταριφοχώρα...Πλέον έχω αρχίσει και πιστεύω ότι όλα τα ευτράπελα σε μένα θα τύχουν...
Ήταν ένα όμορφο ηλιόλουστο πρωινό κι εγώ καταριόμουν την ώρα και τη στιγμή που έπρεπε να πάω για δουλειά αντί να στρωθώ κάτω από τη λιακάδα,αγκαλιά με το μωράκι μου και μια φραπού(αθάνατοι Χατζηφραγέτα)...Μπαίνω σε ένα ταξί σκεπτόμενη ότι πλησίαζαν οι διακοπές κι αφήνομαι σαν στραβοχυμένος λουκουμάς στο πίσω κάθισμα σε κατάσταση πλήρους αποσύνθεσης...Φυσικά η ηρεμία μου δεν κράτησε πολύ...
Ο νέος εκπρόσωπος του ταριφοείδους είχε την τυπική εμφάνιση που έχει κάθε ταρίφας που σέβεται τον εαυτό του καθώς και την επαγγελματική του ιδιότητα...Τζινάκι και άσχετο μπλουζάκι από πάνω,γυαλιά μύγα,μαιμού ή όποιδήποτε άλλο είδος του ζωικού βασιλείου,χρυσή καδένα στο λαιμό κτλπ...Αυτός ο σεβάσμιος γέροντας λοιπόν είπε να με διαφωτίσει(λες και του το ζήτησα)περί των ανθρωπίνων σχέσεων έτσι ώστε να προοδεύσω στη ζωή μου και να μην έχω αυταπάτες και τρέφω φρούδες ελπίδες...
Η άποψή του λοιπόν ήταν ότι οι μάνες πρέπει να μαθαίνουν τα κορίτσια τους από μικρά ότι όταν θα μεγαλώσουν και κάνουν οικογένεια μ'αυτόν που αγαπούν να ξέρουν εκ των προτέρων ότι κάποια στιγμή θα τις απατήσει γιατί ο άντρας(ο σωστός ,ο έξυπνος ,ο καγκουρογοητευτικός)είναι έτσι από τη φύση του...άρα πρέπει να το δεχτούν και να μην προβούν σε χωρισμό όταν θα τους συμβεί παρά να πουν "Αγάπη μου μη στεναχωριέσαι η μαμά μου πάντα μου έλεγε ότι θα μου συμβεί...Σε συγχωρώ"..ΕΛΕΟΣ!!!Η ταριφογνώση συνεχίστηκε με το απόφθεγμα ότι αν δεν συμβούν τα παραπάνω τότε ο άντρας που αγαπάς είναι "αδερφή"...
Δεν άντεξα να ανοίξω συζήτηση απλά άκουγα αποσβολωμένη για μία ακόμα φορά!!!Τι να πω...Τα πιστεύουν αυτά που λένε ή απλά τα λένε για να περνάει η ώρα τους;;;Δεν μπορώ να πιστέψω ότι τα εννοούν αυτά ρε παιδιά!!!

Γι'αυτό αποφάσισα να διηγούμαι τις ιστορίες αυτές για να γελάμε μαζί...

Οπότε νέες μανάδες γαλουχίστε τα παιδιά σας έτσι ώστε οι άντρες να βγουν βλάκες κι οι κόρες θύματα...αυτά προστάζει ο νέος τρόπος διαπεδαγώγησης...Τι να πω...δεν λέω τίποτα!!!


ΥΣΤ:Χρόνια Πολλά και καλά,πάντα να ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε με αγάπη και υγεία!!!!

9 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Σε δύσκολα διλήματα σε έβαλε ο ταρίφας: Ή θα σε κεαρτώνει ο δικός σου ή θα ναι αδελφή.
Χαχαχα... τι διάλεξες!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Monaxikos Likos:Λύκε μου δεν επέλεξα καμία από τις δύο κατηγορίες...χαχα!!!

Πώς τα πέρασες αυτές τις μέρες αλήθεια;;;

Την καλημέρα μου..

:-)

manetarius είπε...

άΜα λέω εγώ οτι όλοι οι κιτριναμάξηδες άρχοντες των δρόμων έχουν ξεφύγει εντελώς...
Αυτός να δεις θα ήτανε "καμένος" (όχι από τυροπιτάκι..χιχιχι) ..να δεις που θα κεράτωσε τη γυναίκα του κι αυτή τον πέταξε έξω με τις κλωτσιές και προσπαθεί να περάσει αυτή την παιδαγωγική μέθοδο στις πελάτισες του, για να σώσει κι άλλους ομοιοποαθείς! χαχαχαααα... φοβερός ο ταρίφας!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@manetarius:Έχουν ξεφύγει πραγματικά εντελώς όμως...Όντως θα μπορούσε να συμβαίνει αυτό που περιγράφεις δεν είναι διόλου απίθανο...μα τι βλάκας θέε μου...Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη μανιτάρι μου...Καλως όρισες στο μπλογκόσπιτό μου!!!

:-)

Unknown είπε...

χαχαχα πω άσε.. δε ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω γιατί μου έχουν τύχει παρόμοια σκηνικά με ταρίφες και το ύφος που τα λένε δεν σου δίνει την εντύπωση ότι τα λένε για πλάκα. εκεί είναι το γαμώτο...

υ.γ1: βλέπω ακούς χατζηφραγκέτα. αθάνατοι ρε, έχω λιώσει κι εγώ!

υ.γ2: χρόνια πολλά και καλά για τα τυπικά του πάσχα αλλά και για χθες αν είχες κανέναν -η καμία- :)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Strange little girl:Καλά άσε οι άνθρωποι είναι τελείως μα τελείως φεύγα...Δεν την παλεύουν με τίποτα...Τι να πω...

ΥΣΤ1:Οι Χατζηφραγκέτα είναι απλά τρομεροί..Να 'ναι καλά ο Βαλίδορος που μας τους έμαθε!!!

ΥΣΤ2:Ευχαριστώ για τις ευχές..Εύχομαι κι εσύ να πέρασες όμορφα με τους ανθρώπους που αγαπάς!!!

:-)

προφήτηs είπε...

υπέροχο... πραγματικά υπάρχουν όλα όσα χρειαζόμαστε στη ζωή για να συνειδητοποιήσουμε ποιο είναι το καλύτερο για μας... ποιο είναι αυτό που θέλουμε να ακολουθήσουμε...

κάποιες φορές αναρωτιέσαι τι είναι το σωστό, τι είναι το λάθος... και έχεις αμέσως όλες τις απαντήσεις... ελπίζω μόνο να συμφωνήσεις μαζί μου ότι η ειλικρίνεια είναι πιο σημαντίκη, από το πόσο άνδρας ή πόσο γυναίκα είσαι...

καλησπέρα

agrampelli είπε...

Αχ κοριτσάκι...
Αναρωτιέσαι ή προβληματίζεσαι;
Είσαι τόσο τρυφερή και ευαίσθητη...Μην το πολυψάχνεις...Στην ζωή λένε,παίρνουμε ότι μας αξίζει...
Φιλί μεγάλο καρδιά μου!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Προφήτης:Ναι κι εγώ συμφωνώ ότι η ειλικρίνεια είναι πολύ πιο σημαντική απο το αν είσαι άντρας ή γυναίκα..Καλώς όρισες στο μπλογκοσπιτό μου...

:-)

@Agrampelli:Μωρέ και αναρρωτιέμαι και προβληματίζομαι...τι να κάνω;Ίσως όντως να μην έχει νόημα...Αλλά έτσι είμαι οπότε το απολαμβάνω...χαχα!!!

Σε φιλώ!!!

:-)