Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Ποιος να συγκριθεί μαζί σου;;;

Σε λίγο καιρό θα μπούμε στον 5ο χρόνο της σχέσης μας...Δεν μπορώ πραγματικά να το πιστέψω...Μου φαίνεται σαν ψέμα...Τόσο καιρό μαζί σου...Με τόσα προβλήματα κι όμως μαζί ακόμα...Μαζί στις καλές και τις κακές στιγμές..Με καυγάδες,με έρωτα,με τόση πολλή αγάπη...Ζω κι αναπνέω για να φτιάξουμε το σπίτι μας...Να αράζουμε και να βλέπουμε τις ταινίες μας,ν'ακούμε την μουσικούλα μας αραχτοί στο μπαλκόνι μας...Να παραγγέλνουμε εκείνο το καταπληκτικό κινέζικο...Να βγαίνουμε για την κλασσική μπυροποσία με την παρέα αλλά και μόνοι μας στο μικρό μας τζαζόμπαρο όπου εγώ κλασσικά θα πρήζω τον ιδιοκτήτη να παίξει αγαπημένα κομμάτια!!!Να σου μαγειρεύω...Να σε φροντίζω...Να σε χαιδεύω με τις ώρες και μετά να με παίρνεις αγαπημένη αγκαλίτσα...Ν'ανάβω κεριά για ρομαντικά δείπνα μπροστά στο τζάκι κι η δική μου η φλόγα για σένα να σαρώνει εκείνη της εστίας...Να σε κάνω περήφανο ακόμα και τις ώρες που τσακωνόμαστε...Να περηφανευόμαστε ο ένας για τον άλλο όχι σε τρίτους αλλά στον εαυτό μας...Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωούλα μου χωρίς εσένα...Τον καιρό που έλειπες ότι και να έβλεπα ήταν απλά ασήμαντο..Δεν μπορούσε να με αγγίξει τίποτα παρά μόνο ότι σε αφορούσε...Όλα τ'άλλα βρισκόντουσαν στο περιθώριο...Θέλω να πιστεύω ότι τόσα χρόνια σου στάθηκα και σου στέκομαι παλικαρίσια...όπως μου στέκεσαι κι εσύ...Αν ποτέ άθελα μου έκανα κάτι που σε πλήγωσε συγνώμη...Μαζί ωριμάσαμε,μαζί μεγαλώσαμε...Στα 20 ήμασταν αγάπη μου...Δύο φοιτητριάκια έφτιαξαν μία σχέση από απόσταση και τη νίκησαν...Θα νικήσουμε και όλα τ'άλλα προβλήματα που έχουμε...αλλά και αυτά που θα έρθουν αργότερα....Η ευτυχία μου βρίσκεται κρυμμένη στα όνειρά μας...Σου υπόσχομαι ότι θα γίνω υπέροχη σύζυγος κι ότι θα σου χαρίσω την πιο ωραία οικογένεια...Όσα ευχαριστώ κι αν σου πω θα είναι λίγα...Ήρθες στη ζωή μου και της έδωσες νόημα...Ήρθες και σάρωσες όλους εκείνους τους ασήμαντους...Γιατί όλοι ήταν,είναι και θα είναι λίγοι μπροστά σου...Θα σου δίνω πάντα τον χρόνο και τον χώρο για να αναπνέεις...Για να κάνεις πραγματάκια που σου αρέσουν όπως κι εσύ εμένα...Θέλω να ταξιδέψουμε από την γοητευτική ανατολή,στην πλανεύτρα δύση...Να μην χάσουμε ποτέ μα ποτέ τον αυθορμητισμό μας όπως δεν τον χάσαμε τόσα χρόνια τώρα...αλλά και να τον χάσουμε μας έχω εμπιστοσύνη ότι θα το συζητήσουμε και θα τον ξαναβρούμε...
Γράφω,γράφω χωρίς σταματημό σε μια προσπάθεια να σου πω για μία ακόμη φορά το τι σημαίνεις για μένα...Σ'ευχαριστώ που υπάρχεις στη ζωή μου...Σ'ευχαριστώ ειλικρινά...Άσε με να σου δείχνω απλά το πόσο πολύ Σ'ΑΓΑΠΑΩ!!!Το πόσο πολύ ερωτευμένη είμαι μαζί σου...κι άσε όλους εκείνους που λένε ότι όλα αυτά που νιώθουμε κάποτε θα φύγουν να πνίγονται στη μιζέρια τους...Σε τόσα λούκια κολυμπήσαμε κι όμως τα συναισθήματά μου δεν άλλαξαν ποτέ!!!Δεν θα ισχυριστώ ότι δεν υπάρχουν κακές στιγμές...Απλά για μένα σημασία έχει που συζητάμε και τα ξεπερνάμε όλα!!!
Θα 'μαι για πάντα εδώ να σου σπάω τα νεύρα!!!Θα σε προσέχω για πάντα!!!

11 σχόλια:

Adamantia είπε...

Tι γλυκό! Να είστε πάντα καλά και μαζί!

Unknown είπε...

ααα... ρε πάντα τέτοια!!! αγάπες και έρωτες και ευτυχία.. τελειότητα ξέρωγω.. ό,τι καλύτερο εύχομαι :) !

monahikoslikos είπε...

Τυχερός ο μπαγάσας, πολύ τυχερός!!!

agrampelli είπε...

Και ποιός δεν θάθελε να ήταν στην θέση του!!!
Φτού σου κοπέλα μου...
Φιλί και αγκαλιά

Madame de la Luna είπε...

Αχ βρε ερωτευμένο, τυχερός που σ' έχει! Κι εσύ που είσαι τόσο ευτυχισμένη μαζί του. Και βεβαίως δεν θα πέσετε στις παγίδες που έπεσαν άλλοι. Στο χέρι σας είναι. Φιλί!

Με συγκίνησες...

Balidor είπε...

Τυχερός άνθρωπος έτσι;

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές και τα καλά λόγια...Δεν ξέρω αν είναι όντως τόσο τυχερός καθότι τυχαίνει να είμαι φοβερά δύσκολος άνθρωπος και γκρινιαρόγατο(όπως έχω ξαναπεί),πάντως προσπαθώ να τον κάνω ευτυχισμένο όπως και εκείνος εμένα...Νιώθω τρομερά τυχερή που τον έχω στη ζωή μου...

Σας φιλώ όλους...

:-)

manetarius είπε...

Αι στο καλό σου βρωμοκόριτσο... με συγκίνησες... στην αρχή με τα κινέζικα (που είναι και τ' αγαπημένα μου), μετά με τις μπυρίτσες... και μ' αποτέλειωσες με την αγάπη σας!!!!
Μπράβο καλό μου, σου εύχομαι να είσαστε πάντα έτσι και να μην έχετε ποτέ ξανα προβλήματα.. αν και μεταξύ μας... τι προβλήματα να έχετε εσείς στην ηλικία σας; χαχαχαχαχαα...
φιλιά πολλααααααααααααααα!

elizaki είπε...

panta tetoia!!!:) ftou ftou

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Manetarius:Μανιταρένια μου ευχαριστώ για τις ευχές!!!

Σε φιλώ!!!

@Elizaki:Χίλια ευχαριστώ καλό μου!!

:-)

Argyrios G. είπε...

xmmm
afto pou mou arese pragmatika sto poli omorfo keimenaki einai:
"Θα 'μαι για πάντα εδώ να σου σπάω τα νεύρα!!!"
na se kala :-)