Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Πιάσε με αν μπορείς...


Ήταν μεσημεράκι κι επέστρεφα από την δουλειά...Φτάνοντας λοιπόν στην αποβάθρα του μετρό διαπίστωσα ότι θα καθυστερούσε γύρω στα 15 λεπτά…Τι να ‘κανα κι εγώ αφέθηκα στις σκέψεις μου…

Ήμουν χαρούμενη..Αδημονούσα να φτάσω σπίτι να ετοιμαστώ και να πάω σινεμά και βόλτα…Το μόνο που σκίαζε την χαρά μου ήταν αυτή η αναθεματισμένη καθυστέρηση του μετρό..και τότε γεννήθηκε αυτό το ποστ…

Σκέφτηκα λοιπόν τον διαφορετικό τρόπο μέτρησης του χρόνου…Πότε περνάει γρήγορα και πότε είναι λες και περπατάει χελώνα και μάλιστα σε ανώμαλο δρόμο…Όταν περνάμε όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα τότε ο χρόνος μοιάζει να κυλάει με τρομερά γοργούς ρυθμούς…Σίγουρα θα σας έχει τύχει να αναφωνήσετε γεμάτοι έκπληξη<<μα καλά πότε πέρασε η ώρα;>>…Ή στην εφηβεία που η μία ώρα βόλτας μας φαινόταν σαν ένα κλάσμα του δευτερολέπτου….

Αντίθετα οι ώρες στην δουλειά μια δύσκολη μέρα μοιάζουν ατέλειωτες…ή όταν περιμένεις κάτι που θες πολύ τα λεπτά κινούνται βασανιστικά αργά..Όσο και να ιδρώνεις και να κοιτάς το ρολογάκι σου εσύ είσαι ο χαμένος σε αυτό τον γύρο…και τελικά όταν έρχεται αυτό που με τόση λαχτάρα περίμενες να ζήσεις, τότε σε πιάνει κι η μελαγχολία που,αναπόφευκτα, θα τελειώσει και δεν το ευχαριστιέσαι…

Τελικά τι είναι αυτός ο κακομοίρης ο χρόνος;;;Χρήμα;Πολυτέλεια;;;Άνεση;;;Ή μήπως τελικά εμείς τον κάνουμε ότι θέλουμε αρκεί να το πάρουμε απόφαση;;;

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο χρόνος αναπόφευκτα θα περάσει…Ας το πάρουμε λοιπόν απόφαση κι ας κοιτάξουμε να τον εκμεταλλευτούμε δημιουργικά κι όχι να τον σκοτώνουμε….Όσο λίγος κι αν είναι…Με το να γκρινιάζουμε και καλά δεν θα περάσουμε κι οι δύσκολες στιγμές θα γίνουν ακόμη πιο ανυπόφορες…

Χαρίστε στιγμές στα αγαπημένα σας πρόσωπα,κάντε κάτι για τον εαυτό σας,γενικά κάντε ότι τραβάει η ψυχούλα σας…Μας έβαλαν σ’αυτό τον πλανήτη για να είμαστε ευτυχισμένοι…Υποχρεώσεις πάντα θα υπάρχουν…Αλλά θα υπάρχουν και καλές στιγμές στο άλμπουμ του μυαλού μας….

Δεν ξέρω αν μιλάω σωστά…Άλλωστε δεν είμαι τίποτα άλλο παρά ένα σώμα που χορεύει…Ναι φίλοι μου…

…..Αλλά χορεύω στον ρυθμό που γουστάρω εγώ….όχι σ’αυτόν που μου επιβάλλουν οι άλλοι…κι αυτό είναι το νόημα τελικά….

24 σχόλια:

A.Charantonis είπε...

Από όποια άποψη και να το πάρεις έχεις δίκιο. Ας το πάρουμε όμως από επιστημονική άποψη: οι ορμόνες όπως αδρεναλίνη ενδορφίνη και άλλες πολλές λειτουργούν πάνω σε έναν βασικό παράγοντα της παρατήρησης του χρόνου: το πόσες διαφορετικές πληροφορίες δεχόμαστε. Έτσι όταν γίνεται ατύχημα δεχόμαστε τόσες πολλές πληροφορίες λόγο αδρεναλίνης που μας φαίνεται να διαρκεί μέχρι και 5 φορές παραπάνω ο χρόνος του. Αντίστοιχα όταν καθόμαστε χωρίς να κάνουμε τίποτα σε ένα σημείο και δε δημιουργούμε δικές μας πληροφορίες (ενδιαφέρουσες σκέψεις) συνήθως ο χρόνος μας φαίνεται ατελείωτος γιατί δεν λαμβάνουμε νέες πληροφορίες. (Ωραίο ακούστηκε αυτό... ας το αναρτήσω και στο δικό μου)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν γνώριζα την επιστημονική άποψη του πράγματος...Τρομερά ενδιαφέρον...Σ'ευχαριστώ που με διαφώτισες και μ'επισκέφτηκες στο φτωχικό μου...
:-)

Nant είπε...

αγαπη μου ελπιζω να εκμεταλευεσαι παντα τον χρονο σου σωστα και να περνας οσο γινεται καλυτερα,γιατι σου αξιζει..

φιλακια..! :)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Νάντια καλή μου εύχομαι να μπορούμε όλοι μας να το κάνουμε πράξη αυτό...Σ'ευχαριστώ που παρά το φορτωμένο σου πρόγραμμα βρίσκεις χρόνο και με διαβάζεις...Να προσέχεις τον εαυτό σου μικρό μου...
Σε φιλώ...

:-)

Ανώνυμος είπε...

Etsi einai me ton koloxrono.Krima einai poy dn mporoume na bend time and space opos o Hiro... :P

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Fingo αυτό θα 'ταν απλά το καλύτερο...Το καλύτερο όμως....
:-)

Pastaflora είπε...

H ουσία, πιστεύω, είναι να μην αφήνουμε το χρόνο να κυλάει μέσα από τα χέρια μας.

Αποψη είπε...

χρυσό μου, με μπέρδεψες. Δουλεύεις η σπουδάζεις τελικώς;;;
Γιατί αν σπουδάζεις ο χρόνος είναι κούκλος.
Αν δουλεύεις, πανούκλος!

Shadowface είπε...

Όπως είπε κ ο σοφός γέρος από το βουνό ο χρόνος υπάρχει μόνο επειδή τον έχουμε ορίσει εμείς οπότε γι να μην υπάρχει πρόβλημα χρόνου πρέπιε απλά να πάψουμε να υπάρχουμε απλο ε?

o geros είπε...

Μωρέ, καλά τα λες εσύ! Αλλά εγώ συμφωνώ με την ερώτηση της αποψης. (και πως να κάνω αλλιώς; Μπορώ;)

Αποψη είπε...

@Γέρο, σωστός! Η απάντηση στην εντός παρένθεσης ερώτησή σου, είναι σαφώς ΟΧΙ... χεχεχε

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΤΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝ'ΑΥΤΗ...ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΣΧΟΛΙΑ...ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΔΙΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΣΗΜΕΡΑ....ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΡΑΨΑ ΤΕΛΕΙΑ...ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΚΙΝΑΩ...

ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΒΕΒΑΙΟ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΡΑΞΗ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕΣ...

ΑΠΟΨΗ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ..ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ...

Shadowface ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΩ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΚ ΑΣ ΤΡΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ...

ΓΕΡΑΚΟ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ...
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ...

:-)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
o geros είπε...

΄Ωπα, μάλλον έκανες ορθογραφικό λάθος. Τι εννοείς «ΘΕΑ»; Θέα ή Θεία; χχχχ

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΘΕΑ ΘΕΑ ΓΕΡΑΚΟ...

:-)

Αποψη είπε...

Θεά γέρο, Από το θεική, είπαμε! Αααααα!

o geros είπε...

Σώμα μου, καλό μου σώμα,
εγώ δεν γνώρισα καμιά θεά ως τα σήμερα! Και να που ήρθε η στιγμή να το δω κι αυτό πριν κλείσω τα μάτια μου!
Θα έχεις δει, το γκάλοπ που έχω στη σελίδα μου. Σε λίγες ώρες κατεβαίνει. Θα βάλω άλλο όμως και ήδη ξέρω την ερώτηση. Στη λέω εσένα να τη μάθεις πρώτη: Ποιος είναι ο πιο καβαλημένος blogger που έχετε γνωρίσει;

Αποψη είπε...

@Γέρο, σαν να το βλέπω....

Ποιος είναι ο πιο καβαλημένος blogger που έχετε γνωρίσει;

α) o geros

β) γ) και δ) ΔΕΝ υπάρχουν. Μην ταλαιπωρούμε και τους αναγνώστες που μπαίνουν στον κόπο....

o geros είπε...

σωμα, διώξ’την ΑΥΤΗΝ από δω μέσα! Μπααα...

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ...ΓΕΡΑΚΟ ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΑ...ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΥΤΑΤΗ...ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΣ...ΣΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ...

ΣΑΣ ΦΙΛΩ...

:-)

Αποψη είπε...

Μην του δίνεις σημασία κοριτσάκι μου. Γέρος άνθρωπος είναι. Διάβαζε εσύ και ρίχνε κανα ποστ που και που.... άντε και σε χάσαμε.
ΦΙΛΆΚΙΑ

o geros είπε...

@ σωμα που χορευει: Όχι, κοίτα σε παρακαλώ πως μου μιλάει η αποψη. Κοίτα στο κείμενό μου «Ήταν όλοι τους εκεί» και διάβασε τις απαντήσεις της. Και πιο κάτω γράφει ότι έκανε πλάκα! Εμμέσως μου ζητά συγγνώμη, αλλά ο εγωισμός της δεν την αφήνει να το πει δημόσια! Και μετά πες μου αν πρέπει να της μιλάω!

@ αποψη: Δεν σου μιλάω!

Αποψη είπε...

Σώμα, αρχίζω εγώ να τραγουδώ στον γέρο και σιγοντάρισε γιατί είμαι και παράφωνη...
...Συγνώμη συγνώμη, συγνώμη φταίω για όοοολα εγώωωω συγνώωωωμη

A.Charantonis είπε...

και σου δίνω τη πάσα! (και ο βαλίδορος σου τη δίνει αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα: ο λαός απαιτεί νέο ποστ να ανεβεί!)