Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ

ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΧΩ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ…ΕΧΩ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΗΖΩ…ΠΗΖΩ ΟΜΩΣ….ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΟΥΚΙΑ…ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ….ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΑ….

ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΔΕΝΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ…ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ…ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ…ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΑΛΗΘΕΙΑ…ΠΡΟΣΠΑΘΩ….

ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ …ΑΠ’ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΔΙΚΗΣΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩ….ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ…ΑΠΛΑ ΩΡΕΣ-ΩΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ’ΟΛΟΥΣ…ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ…

ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΧΑΘΗΚΑ….ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΠΟΣΤ…ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ…ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΗ…ΜΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΤΕ…ΚΙ ΑΝ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΣΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ…ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ…

ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ….

8 σχόλια:

A.Charantonis είπε...

Εξεταστική. Μια από τα ίδια και εδώ. Καταπολέμησε το όμως! Καλή επιτυχία.

Αποψη είπε...

Καλό μου, είναι σημαντικό να ελέγχουμε τα νεύρα, το άγχος μας και τον θυμό μας και να μην ξεσπάμε εκεί που ξέρουμε ότι θα μας συγχωρήσουν επειδή μας αγαπούν.

Το πιο σημαντικό όμως είναι το μυστικό που θα σου πω. Νομίζεις ότι τώρα τα πράγματα είναι δύσκολα; Παλούκια; Χαχαχα! Περίμενε να δεις όταν αρχίσεις να δουλεύεις...! Χιχιχι

Nant είπε...

γλυκια μου καλη σου επιτυχια στην εξεταστικη σου!Μια χαρα θα πανε ολα!
Και μην ανησυχεις αν ξεσπας σε λαθος ατομα..το δικαιουσαι και συ!Με μετρο ομως ε?
Φιλακιαααα!

Shadowface είπε...

Ένας σοφός βάτραχος είπε κάποτε
βρεκεκεξ κουαξ κουαξ
πιστεύω πως πρέπει να ακολουθήσεις τα σοφά του λόγια

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ...ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ...ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΧΝΑΤΕ...

:-)

Pastaflora είπε...

Μην σκας για την εξεταστική, στη ζωή υπάρχουν πολύ σημαντικότερα πράγματα. Προσπάθησε να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς και ... χαμογέλα!

o geros είπε...

...Αλμυρό μου, γεια σου! Καλή επιτυχία και μη τολμήσεις να πεις: «ε, πέρασα τρία μαθήματα, τα άλλα 28 αργότερα», κλπ, κλπ, γιατί θα σηκώσω τη μαγκούρα μου και θα σε κυνηγώ στο δάσος όπου παραμονεύει ο λύκος και...
ΚΑΝΟΝΙΣΕ!
Και άσ’ τα blog για αργότερα...
Θα είμαστε εδώ και θα περιμένουμε...
Εμείς που γράφουμε πιο συχνά, συνήθως κάνουμε κοπάνες!
Καλό διάβασμα και καλή δύναμη!

Balidor είπε...

Όλα
θα
πάνε
...
..
.

Τέλεια :)