Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Στο Μέγαρο ΜΕ τον παίδαρο!!!

Η Ρίτα Σακελλαρίου τραγουδούσε τότε ότι "Εγώ δεν πάω Μέγαρο θα μείνω με τον παίδαρο"...Το Σώμα λοιπόν επιστρέφει για να αποδείξει εμπράγματα ότι μπορείς να έχεις και και τα δύο χωρίς να χρειάζεται να μπεις στο δίλλημα να επιλέξεις...
Και για του λόγου το αληθές λοιπόν σήμερα θα πάρω τον δικό μου παίδαρο και θα πάω,που αλλού;;;,στο Μέγαρο Μουσικής...Όχι δεν σας δουλεύω φίλοι μου...Ο λατρεμένος μου Roberto Benigni χτες και σήμερα βρίσκεται στην Αθήνα για να παρουσιάσει αποσπάσματα από την Θεία Κωμωδία του Δάντη(φυσικά δεν εννοώ τον Χρήστο Δάντη,ναι το άκουσα και αυτό)...Ο κύριος Benigni λοιπόν εκ των τριών μερών της Θείας Κωμωδίας θα παρουσιάσει το εδάφιο που αναφέρεται στην Κόλαση ενώ ειδικά για το κοινό της Ελλάδας επέλεξε το 5ο canto(πως τα μιλάω τα Ιταλικά η άτιμη)που πραγματεύεται την έννοια της αγάπης!!!



Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που επιτέλους θα τον δω από κοντά,τόσο καιρό τον θαυμάζω μονάχα από τις ταινίες του...Επίσης θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην αγάπη μου που αν και παίδαρος δεν στερείται επιπέδου και ποιότητας και ενθουσιάζεται με οποιαδήποτε μορφή διασκέδασης αρκεί όπως λέει κι ο ίδιος να μην προσβάλει την αισθητική του...



Λοίπόν σας φιλώ όλους και σας εύχομαι μία πολύ καλή εβδομάδα!!!






8 σχόλια:

manetarius είπε...

Μωρέ καλά σε λέω εγώ χορευταρού!!! χαχαχαχααα.. πολύ καλό πρέπει να είναι!!! Άντε ρε 'συ, περιμένουμε εντυπώσεις γιατί εγώ έχω πέσει σε τόσες αφραγκές που ακόμα με την κόλαση πορεύομαι.. σε βιβλίο (δεν έχω λεφτά να πάρω τα άλλα 2)...άτιμη κρίση...!

Φιλιάαααααα!!!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Manetarius:Εύχομαι να είναι αντάξιο των προσδοκιών μας..Εννο και είται ότι θα γράψω εντυπώσεις(σιγα μην τη γλιτώνατε)...Όσο για τις αφραγκιές,είναι πονεμένη ιστορία...

Σε φιλώ καλή μου...

:-)

evi είπε...

Σώμα από τώρα και στο εξής θα τα λέμε,συγχώραμε αλλά δεν τον γνωρίζω τον κύριο που αναφέρεις στην ανάρτηση αλλά σου εύχομαι καλά να περάσεις και επίσης χαίρομαι πολύ γιατί είσαι full ερωτευμενάκι.Νά΄σαι καλά.!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Evi:Ευχαριστώ πάρα πολύ,πέρασα πολύ ωραία όντως και εννοείται ότι θα ακολουθήσει ανάρτηση...Όσο για τον εν λόγω κύριο δεν έχεις παρά να δεις την ταινία "Η ζωή ειν'ωραία" και θα τον λατρέψεις σίγουρα κι εσύ...

Να 'σαι καλά...

:-)

Balidor είπε...

Χαχαχαχαχα,
έχει φάτσα ο άτιμος...
τρελή φάτσα!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Balidor:Έχει τρελλή φάτσα όμως...

:-)

προφήτηs είπε...

και η παράσταση μοναδική και εντυπωσιάστηκαν όλοι....

ακόμα και ο συνοδός σου... ελπίζω να περάσατε υπέροχα...

καλησπέρα

Adamantia είπε...

Kαλησπέρα,
Πήγες στη βραδιά με ή χωρίς μετάφραση? Γιατί στην πρώτη παράσταση που πήγα εγώ έγινε το έλα να δείς (έκανα και σχετική ανάρτηση). Ελπίζω να πήγες στη δεύτερη.
Φιλιά πολλά