Παρασκευή 22 Μαΐου 2009

Πώς μας ταξιδεύει ένας καφές...

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόση αγάπη κρύβεται στη φράση να:"Να σου φτιάξω ένα καφεδάκι;;;"...Το Σώμα επιστρέφει λοιπόν για να αποδείξει για άλλη μια φορά το κουλό μέρος του χαρακτήρα του καθώς και την αγάπη του για τα απλά και καθημερινά πράγματα...

Το λοιπόν έχουμε και λέμε...Η σχέση μου με τον καφέ είναι μία σχέση πολύχρονη και απόλυτα αρμονική...Λατρεύω όλα τα είδη του καφέ και γενικά την ιεροτελεστία του μέχρι να σερβιριστεί στο ποτηράκι μου...Μου φαίνεται απόλυτα μαγικό το πως δένουν ο καφές με τη ζάχαρη και δημιουργούν το τονωτικό αυτό ρόφημα....αλλά πέρα από όλα αυτά για μένα ο καφές σημαίνει πολύ περισσότερα πράγματα...





Το να ξέρει κάποιος πως πίνεις τον καφέ σου σημαίνει αυτόματα ότι γνωρίζει μία πτυχή του χαρακτήρα σου...Σκεφτείτε πώς είναι το να φτιάχνεις ένα καφεδάκι σε αυτόν που αγαπάς χωρίς να χρειάζεται να σου δώσει αναλογίες..του δείχνεις αμέσως ότι σου αρέσει να τον περιποιείσαι,να τον φροντίζεις...του δείχνεις ότι τον ξέρεις και τον αγαπάς ακριβώς γι' αυτό που είναι...






Συνεχίζοντας λατρεύω τις στιγμές που η μαμά μου θα μου φτιάξει ένα ελληνικό καφεδάκι και θα κάτσει να μου πει όλα τα μικρά(που στα μάτια της φαντάζουν τεράστια)που την απασχολούν...Ή όταν εγώ "σαν καλό κορίτσι που είμαι"(το αιώνιο επιχείρημα του μπαμπά μου) του φτιάχνω ένα καφέ την ώρα που εκείνος λύνει ένα από τα αιώνια σταυρόλεξά του(για δυνατούς λύτες εννοείται) ή ρίχνει μία από τις εκατοντάδες πασιέντζες του...















Άλλη μία περίπτωση είναι αυτή της μοναδικής κολλητής που έχω..."Θα πάμε για κανά καφέ;;;" της λέω και αμέσως συναντιόμαστε...Αυτή η συνεύρεση γύρω από τον καφέ μας κάνει να χαλαρώνουμε και να εκμυστηρευόμαστε όλα τα ασήμαντα και τα σημαντικά δρώμενα της ζωής μας...Ανάβουμε κι ένα τσιγαράκι(αν και δεν καπνίζω) και πίνουμε ηδονικά τον καφέ μας...

Όπως βλέπουμε λοιπόν ο καφές είναι παρών και αναπόσπαστο κομμάτι όλων των στιγμών της ζωής μας..Σε καλές και σε κακές φάσεις...Μας βοηθάει να χαλαρώνουμε,να ηρεμούμε αλλά και να ενεργοποιούμαστε...μας φέρνει κοντά με αυτούς που αγαπάμε και αποτελεί έναν τρόπο για να δείξουμε την αγάπη μας στους δικούς μας ανθρώπους...Όποιο είδος καφέ κι αν προτιμάτε να τον φτιάχνετε με φροντίδα και μεράκι...και να αφήνετε τον εαυτό σας ελεύθερο να τον χαρεί μαζί με αυτούς που εσείς θέλετε...Έτσι οι στιγμές μας γίνονται πιο ανθρώπινες και αυθεντικές...αληθινές...
Κλείνοντας παραθέτω μία φωτογραφία με την πιο ωραία σπιτική φράπα(αθάνατοι Χατζηφραγκέτα) που καμαρώνει παγωμένη και αυθεντική μπροστά στον φακό...Ευχαριστώ τον Balidor για την φωτό(αλήθεια φτιάχνεις τόσο καλό φραπέ;;;)και τον παρακαλώ να ανεβάσει αν μπορεί το τραγούδι του αγαπημένου μου Πάνου Μουζουράκη από τον οποίο δανείστηκα και τον τίτλο της εν λόγω ανάρτησης...



Σας φιλώ και καλά καφεδάκια να έχουμε...

17 σχόλια:

Unknown είπε...

Αχχ.. τί ωραία που το περιέγραψες! Πάω να πιω καφεδάκι! α... και τί ΥΠΕΡΟΧΗ μυρωδιά που έχει, ειδικά ο ελληνικός... πεθαίνω! Φιλιάάά :)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Strange little girl:Πραγματικά ο ελληνικός έχει αξεπέραστο άρωμα...Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...Καλό καφεδάκι και κοίτα να το απολαύσεις...

Σε φιλώώώώώώώ

:-)

Balidor είπε...

Και σιγα σιγά αποδεικνύονται οι ευεργετικές ικανότητες του καφέ για τον ανθρώπινο οργανισμό :)

χεχεχεχ...

Στους καφέδες λοιπόν :)

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Balidor:Στην υγεία μας Βαλιδοράκο...

:-)

manetarius είπε...

πιάσε έναν γλυκό ελληνικό... και το λουκουμάκι παρακαλώ... :)))

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Manetarius:Έφτασεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε....
Σε φιλώ γλυκιά μου...πάω να βάλω κι εγώ ένα καφεδάκι για να αρχίσω να ξυπνάω...

:-)

Elrond είπε...

Ν. Παπάζογλου…
‘Μόλις ξυπνήσω το πρωί, τα βλέπω όλα μαύρα, θέλω μια κούπα με καφέ και τέσσερα τσιγάρα’ (Στη περίπτωση μου τρία τσιγάρα)

Ως φαΝατιΚός ΚαφεΔάκιΑς, έχω να πω : ζήτω η ΩΡΑ του ΚΑΦΕ!!!!!!! :) :p

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Elrond:Ζήτω,ζήτω,ζήτω...

Λατρεύω τον καφέ!!!

:-)

Σταλαγματιά είπε...

Με ταξίδεψαν τα λόγια σου πρώτη φορά στην προσωπική γωνιά σου και βρήκα τοσο όμορφα λόγια και σκέψεις.
Χαίρομαι που βρέθηκα εδω παρέα με το καφεδάκι σου και πίνοντας τον δικό μου!
Θα τα λέμε σίγουρα,
καλό σαββατόβραδο

agrampelli είπε...

Κάθε Σαββατόβραδο απολαμβάνω το καφεδάκι της εβδομάδας με τους αγαπημένους μου!Μεγάλη απόλαυση...
Το περιμένω πως και πως!
Φυσικά,μου λένε ΚΑΙ το φλυτζάνι!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Αναστασία:Καλώς όρισες στο μπλογκοσπιτάκι μου...Θα υπάρχει πάντα αχνιστός μυρωδάτος καφές και κουβεντούλα...

Σε φιλώ

@Agrampelli:Είναι πραγματικά μία εκ των κυριότερων απολαύσεων και μασ διδάσκει ότι η ευτυχία μπορεί κάλλιστα να κρύβεται στα μικρά και καθημερινά πράγματα...

Σε φιλώ..

:-)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αχ τι καλα τι καλα!!!

εχω κοψει τους πολλους καφεδες εδω και χρονια αλλα εναν ελληνικο η' εναν καπουτσινο που και που τον πινω!!!

δεν εινα τοσο ο καφες ειναι ολη η ιεροτελεστια της εξομολογησης και της χαλαρωσης που τα κανει ολα μαγικα!!!

με μερακι και αγαπη εκεινο το καφεδακι μπορει να ειναι η καλυτερη στιγμη!!!

παω να παρω την κολλητη μου τηλ να μου φτιαξει εναν καφε...

ξερει πως τον πινω και χαιρομαι γι αυτο!!!

νεραιδενια φιλακια καλη μου!!!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@ΝΑΪΑΔΑ:Εύχομαι να απόλαυσες το καφεδάκι σου καλή μου με την κολλητή σου...Είναι πραγματικά η ανθρώπινη επαφή που κάνει τον καφέ μία μοναδική στιγμή της ημέρας...

Σε φιλώ...

Καλή εβδομάδα να 'χουμε!!!

:-)

fish eye είπε...

πινω καφε αυτη τη στιγμη και σου στελνω μια καλησπερα..

ομορφο ποστ

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Αγκαλιές του φεγγαριού:Στην υγειά σου κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

Καλώς όρισες στο φτωχικό μου...

:-)

elizaki είπε...

pssss kafes!!gia oles tis stigmes pragmatika!!!ki egw latrevw ola ta idi tou kafe kai an mporoysa pote m na e8istw kapou sigoura 8a itan ekei...:)

manetarius είπε...

Λίγο νερό ρε παιδιά.... όχι άλλο καφέεεε!!!