Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Τρία ρουμπαγιάτ ή ένα ραντεβού αλλιώτικο από τα άλλα!!!



Χθες το βράδυ βγήκαμε βόλτα σε ένα ρομαντικό μέρος μόνο εγώ κι εσύ...Για τραπέζι είχαμε ένα παγκάκι ξύλινο,από αυτά τα μεγάλα χωρίς πλάτη που κάθεσαι πάνω τους οκλαδόν χωρίς να νοιάζεσαι για το αν θα τσαλακώσεις τα ρούχα σου...Για κεριά είχαμε τους φανοστάτες του δρόμου που απλωνόταν κάτω απο το πάρκο που είχαμε αράξει...Για ποτά δύο μπίρες παγωμένες να σου γαργαλάνε με την αφρώδη γεύση τους ευχάριστα τον ουρανίσκο αλλά και την ψυχή σου...Τέλος για μουσική ένα mp3 player με αγαπημένα μας κομμάτια...



Καθίσαμε ήπιαμε,μιλήσαμε,τραγουδήσαμε...βγάλαμε φωτογραφίες στις οποίες οι μπούκλες μου χορεύουν στον αέρα...Σε κοιτούσα και δεν πίστευα ότι περνούσαμε τόσο μα τόσο καλά σε ένα πάρκο...Μόνο αυτό...Εφηβεία ξανά κι έτσι...Χωρίς καλά ρούχα,χώρις κραγιόν,μακιγιάζ και καλά παπούτσια...Σε άκουγα να τραγουδάς και σε σιγόνταρα με την φάλτσα φωνή μου...Κάποιοι από τις διπλανές πολυκατοικίες επιστρέφοντας σπίτι τους μας κοίταξαν καλά καλά παίρνοντας μας σίγουρα για αλλοπρόσαλλους στην καλύτερη και για τοξικομανείς στη χειρότερη....Δεν μας ένοιαξε...Οι άνθρωποι σπάνια θέλουν να κατανοήσουν το διαφορετικό...


Ξαφνικά έτσι όπως μ'αγκάλιαζες σε σήκωσα,έβαλα στο mp3 ένα αγαπημένο βαλσάκι κι αρχίσαμε να χορεύουμε εκεί κάτω από τα αστέρια...Φαινόταν σαν να χορεύουμε κάποιο σκοπό τον οποίο μόνο εγώ κι εσύ θα μπορούσαμε να ακούσουμε αφού με τα ακουστικά μονο εμείς ευφραινόμασταν από τον ήχο...Χορεύαμε, κοιταζόμασταν και γελάγαμε από την τρέλλα μας που 25 χρονών παιδιά χορεύμαε ένα βαλσάκι στη μέση ενός άδειου πάρκου...


Περιττό να πω ότι ήταν μία από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου...

Μην περιμένετε τα καθημερινά...τολμήστε κάτι διαφορετικό όσο ανούσιο ή χαζό κι αν σας φαίνεται..


Σ'ευχαριστώ....

10 σχόλια:

agrampelli είπε...

Χαίρομαι με σένα..ζεις τις στιγμές σου!Τελικά,μόνο αυτές,σημαίνουν...

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Agrampelli:Αυτό είναι το μόνο σίγουρο..μία ωραία στιγμή έχει τη δύναμη να νικήσει μία άσχημη μέρα...Σου προσφέρει το χαμόγελο που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις...

Σε φιλώ...

:-)

Elrond είπε...

Αυτά είναι!!!!!! Όμορφες στιγμές!!! αυθεντικές..! Και άσε τους άλλους στα κυριλέ τους και τη μιζέρια τους!!!
Όποιος ψάχνει τα πολλά χάνει την ουσία!!! :)

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Φίλη μου ζήσε τη ζωή
ούτε στιγμή μη χάσεις.
Σκέψου τι είναι η ζωή,
οι μικροαπολαύσεις.

monahikoslikos είπε...

Ζήσε για σένα και τον καλό σου κι άσε τους άλλους να κάνουν ...μπανιστήρι στην ευτυχία σου.

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Elrond:Έτσι είναι φίλε μου...Προτιμώ τις αυθεντικές στιγμές...και κατά συνέπεια τα λίγα και τα πολύτιμα...Καλώς όρισες στο μπλογκόσπιτό μου...


@Ξημεράκης Φάνης:Όλοι για τις μικροαπολαύσεις ζούμε αγαπητέ μου...


@Monaxikos Likos:Αυτό ακριβώς κάνω αγαπητέ μου...Τα φιλιά μου στη συνονόματή μου...

:-)

Balidor είπε...

Ζωή...
ζωή δεν είναι όλες οι ανάσες σου μαζεμένες,
αλλα οι στιγμές που μπορούν να σου κόψουν την ανάσα... έστω και για λίγο!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Τότε πραγματικά γουστάρω να πεθάνω από ασφυξία Βαλιδοράκο...

:-)

Argyrios G. είπε...

omorfo,
proti fora pernao apo to "spiti" sou alla mallon tha ksanaperaso :-)
filika,
argyris

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

@Argyrios:Ευχαριστώ..
Η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή για όλους τους μπλογκοφίλους...

:-)